سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اروپا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی و برتر جهان می تواند آینده ای روشن برای زندگی هر شخصی باشد. کافیست شرایط مهاجرت و اخذ ویزای سرمایه گذاری در کشور های مختلف را بدانید و سپس سرمایه گذاری نمایید.


مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و اقامت در 5 کشور برتر جهان

بانک مرکزی برای شما طبق گزارشی شاخص آسانی کسب و کار و کشورهای برتر جهان را معرفی نموده و شما میتوانید از میان این کشورها یکی را برگزینید. این کشور ها شرایط فوق العاده خوبی را برای کسانی که قصد اقامت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور دیگری را دارند، تعیین نموده اند. پس با خیال راحت شرایط این کشور ها را بررسی نمایید و کشور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این کشورهای برتر از نظر کارآمدی و دارایی های استراتژیک همچون برندها و فناوری ها و از طرف دیگر عوامل متمایزی همچون منابع طبیعی و بازار تقسیم شده اند و به عنوان کشورهای برتر جهان در زمینه سرمایه گذاری شناخته شده اند. این کشورها از نظر تسهیلاتی که جهت اخذ ویزای اقامتی برای مهاجرین خود در نظر گرفته اند، نیز در میان کشورهای جهان از جایگاه بالاتری برخوردارند.

از جمله کشورهایی که در زمینه ی ارائه ی روش های مختلف اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری دارای شرایط مناسبی هستند، می توانیم به 10 کشور زیر اشاره کنیم:

کشورهایی همچون سوئیس، استرالیا، مالتا، اتریش، بلژیک، ایالات متحده آمریکا، تایلند، کانادا، بریتانیا و پرتغال

در ادامه شرایط مهاجرت به کشور هایی همچون کانادا، پرتغال، استرالیا، بریتانیا و اتریش را برای سرمایه گذاری، برای شما بیان نموده ایم.


اقامت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اروپا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

 آیا به دنبال این هستید که با ریسک کم در کشور های اروپایی سرمایه گذاری کنید؟ کشور خاصی مد نظرتان است؟ یا این که صرفه به دنبال مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستید؟ ما در این مطلب به شما هر آنچه لازم است درباره نحوه ی سرمایه گذاری در کشور های مختلف اروپایی را بیان خواهیم نمود. تا بتوانید به راحتی محلی مناسب و کشوری مطمئن برای سرمایه گذاری و مهاجرت خودتان انتخاب نمایید. پس با ما همراه شوید.


مهاجرت به اتریش به منظور سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اقامت اروپا و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشور اتریش می تواند یکی دیگر از انتخاب های شما باشد. این کشور در تقاطع دو اروپای شرقی و غربی قرار دارد از این رو منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری شناخته می شود. در این کشور ها از شرکت هایی که فعال هستند مالیات کمتری دریافت می شود.

در این کشور می توانید در زمینه ی فولاد و مهندسی مکانیک، الکتریسیته، گردشگری، تولید صنایع چوب و کاغذ و موارد دیگر سرمایه گذاری نمایید.

این کشور در میان 190 کشور جهان در کسب و کار آسان دارای رتبه ی 22 می باشد. دارای نیروی کار ماهر بوده و ثبات اقتصادی در این کشور بسیار عالیست.

اگر قصد دارید سرمایه گذاری در خارج از کشور را تجربه کنید بهتر است کشور اتریش را در نظر داشته باشید و با سرمایه ای معادل 3 تا 10 میلیون یورویی میتوانید به اقامت اروپا در این کشور و اخذ ویزا اتریش برای اقامت به مدت 3 سال در این کشور را اخذ نمایید. پس از آن ویزا شهروندی به شما تعلق خواهد گرفت.

برای آگاهی درباره ویزای جستجوی کار اتریش اینجا کلیک کنید.


مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشور پرتغال

پرتغال یکی دیگر از 190 کشوری می باشد که در شاخص کسب و کار دارای رتبه هستند. این کشور دارای رتبه ی 29 ام می باشد. محل مناسبی برای تجارت و کسب و کار به شمار می رود. سرمایه گذاری هایی که در این کشور صورت می گیرد معمولا در زمینه های جنگلداری، صنایع پتروشیمی، صنایع بیولوژیکی، املاک و… می باشد.

این کشور به منظور تقویت سرمایه گذاری اقدام به ساخت منطقه ی ازاد نموده است. یعنی مهاجرین میتوانند با اخذ اقامت شهروندی به مدت 6 سال در این کشور اقامت گزیده و پس از سرمایه گذاری 350 هزار یورویی در شرکت ها و یا 250 هزار یورو سرمایه برای بازسازی شرکت، اقدام به اخذ اقامت در این کشور نمایند.

رشد اقتصاد این کشور در سال 2017 ، معادل 2.3 درصد بوده است. روابطی که این کشور با اروپا، امریکا و افریقا دارد باعث شده است از ثبات اقتصادی مناسبی برخوردار باشد. سرمایه گذاری در این کشور می تواند منجر به نرخ بازگشت سرمایه ی بالا برای سرمایه گذاران باشد. نرخی معادل 4.5 درصد تا 6.7 درصد.

سرمایه گذاری در خارج از کشور به راحتی از طریق گروه مهاجرتی اپلای من ممکن شده است. پس دیگر نگران اخذ ویزا و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی نباشید.


مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور بریتانیا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

طبق گزارشی که توسط کنفرانس توسعه ی سازمان ملل بیان شده است، سرمایه گذاری در کشور بریتانیا هر ساله 90 درصد رشد داشته است. بریتانیا می تواند همچنان به عنوان پایتخت مالی اروپا شناخته شود حتی با این وجود که از از اتحادیه ی اروپا خارج شده است. کشور بریتانیا بزرگترین بازار مصرفی در بین کشور های اروپایی شناخته می شود. این کشور در رده ی هفتم، بین 190 کشور دارای شاخص آسانی کسب و کار می باشد.

پس مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در این کشور می تواند خالی از لطف نباشد. در این کشور میتوانید در زمینه های داروسازی، صنایع خودرو سازی، خدمات مالی و بازرگانی، صنایع خلاق، انرژی های قابل احیاء و دیگر موارد اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

کشور بریتانیا در سال 2014 بزرگترین کشور مهاجر پذیر شناخته شد اما در برخی موارد با کشور های دیگر از نظر سرمایه گذاری مهاجرتی تفاوت هایی می گذارد. کشور بریتانیا یکی از امضا کنندگان معاهده ی BITS در زمینه ی سرمایه گذاری دو جانبه می باشد.

کسانی که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به این کشور را دارند باید حداقل 2 میلیون پوند سرمایه ی اولیه در اختیار داشته باشند. علاوه بر ویزای سرمایه گذاری درجه ی 1 که به مهاجرین تعلق میگیرد ویزای دیگری به نام کار آفرینی نیز وجود دارد که با سرمایه ی اولیه 50 هزار پوند در این کشور صورت می پذیرد.


مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

کانادا یکی از کشورهایی می باشد که از نظر سرمایه گذاری خارجی در رده ی 15 ام جهان می باشد. کانادا با روش جذب سرمایه گذار در سال 2017 توانست بیش از 24 بیلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد. از طرف دیگر کشور کانادا از نظر شاخص آسانی در کسب و کار از میان 190 کشور دنیا دارای رتبه ی 18 ام می باشد.

این کشور محل مناسبی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد آن هم به دلایلی همچون:

داشتن محیطی مناسب برای سرمایه گذاری، داشتن نیروهای کاری ماهر، شرایط عالی برای سرمایه گذاری در تجارت بین الملل، داشتن اقتصادی پویا و همچنین وجود منابع عظیمی از معادن و نفت و گاز. همه ی این موارد باعث شده است تا کشور کانادا یکی از جذابترین مناطق برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به شمار اید.

شما می توانید در این کانادابر روی کشاورزی، هوافضا، صنایع برق آبی، صنایع دفاعی، معادن، هیدروکربن و ساختمان سازی سرمایه گذاری نمایید. برخی دیگر از زمینه های سرمایه گذاری را نیز دارد که می توانیم به آنها اشاره کنیم. از جمله: محیط زیست، خدمات بهداشتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنایع شیمیایی، گردشگری، فناوری های زیستی و دیگر حوزه های مختلف.


روش های سرمایه گذاری در کانادا

چند روش برای سرمایه گذاری در کشور کانادا وجود دارد که به انها اشاره می کنیم:

  • سرمایه گذاری کبک: در این نوع سرمایه گذاری باید خالص دارای شما ارزشی معادل 2 میلیون دلار داشته باشد. به نوعی می توانید با داشتن 1.2 میلیون دلار سرمایه نیز، این نوع سرمایه گذاری را انجام دهید.
  • خود اشتغالی: در این روش سرمایه گذاری باید با ارزش دارایی برابر 100 هزار دلار صورت پذیرد.
  • کارآفرینی کبک: . در این نوع سرمایه گذاری باید بودجه ای معادل 200 تا 300 هزار پوند داشته باشید.
  • کارآفرینی استانی: در این روش کسانی که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به یکی از استانهای کشور کانادا را دارند می توانند با داشتن دارایی معادل 350 هزار پوند به این روش سرمایه گذاری اقدام نمایند.
  • ویزای استارت آپ: این روش سرمایه گذاری برای کسانیست که می توانند در کشور دیگری اقدام به ثبت شرکت کنند. سرمایه ی اولیه ی این افراد باید مبلغی معادل 75 تا 200 هزار دلار باشد.

برای آگاهی از مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ اینجا کلیک کنید.


استرالیا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

کشور استرالیا یکی دیگر از 190 کشور دنیا می باشد که محلی مناسب برای سرمایه گذاری است. این کشور دارای شاخص کسب و کار آسان با رتبه ی 8 می باشد. ویزا هایی که برای اقامت اروپا در کشور استرالیا می توانید اخذ نمایید ویزاهایی مانند 188 استرالیا و ثبت شرکت در این کشور است.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور استرالیا می تواند دلایل متعددی داشته باشد از جمله ی این دلایل می توانیم به وجود منابع طبیعی  و آب و هوای خوب این کشور، داشتن محیطی مناسب برای کسب و کار و رشد اقتصادی بالای آن اشاره نماییم.

در کشور استرالیا در زمینه های معادن، فناوری های زیستی، خدمات مالی و بیمه، املاک و دیگر موارد می توانید سرمایه گذاری کنید.

حداقل سرمایه ای که برای سرمایه گذاری در این کشور خارجی لازم دارید مبلغی معادل 1.5 میلیون دلار استرالیاست. البته می توانید با داشتن مبلغی معادل 200 هزار دلار در این کشور به عنوان کارآفرین اقدام به اخذ ویزا و اقامت نمایید.

همه این اطلاعات را میتوانید به همراه جزئیات آن با مراجعه به گروه مهاجرتی اپلای من کسب نموده و به راحتی اقدام به اخذ ویزای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در این کشورهای برتر جهان نمایید. سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی می تواند بهترین روش برای مهاجرت باشد. البته برای کسانی که به دنبال کسب سود بهتر در زمینه ی تجارت بین الملل هستند این روش می تواند بهترین روش کسب و کار باشد.


روش های دیگر مهاجرت به کانادا.

برنامه نیروی متخصص ساسکاچوان کانادا.

ویزای کار کانادا.

ویزای تحصیلی کانادا.