سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت تحصیلی

 مهاجرت تحصیلی موضوع این مطلب است، افراد بسیاری در کشور دوست دارند که تحصیلات عالی و دانشگاهی خود را در دانشگاه های خارج از کشور ادامه دهند. مخصوصا در سال های اخیر این موضوع شدت گرفته و همانطور که می دانید، ایرانیان بسیاری در دانشگاه های معتبر دنیا پذیرفته می شوند. به طور کلی ایرانیان مقیم خارج از کشور پیشرفت های زیادی را در زمینه های تحقیقات و تولید علم داشته اند و به همین دلیل دانشگاه های خارجی نسبت به ایرانی های درخواست کننده نظر خوب و مثبتی دارند. دانشگاهMIT ماساچوست آمریکا، چالمرز در سوئد، استانفورد، پنسیلوانیا، برکلی و ام آی تی آمریکا دانشجویان فعال ایرانی را دارا هستند.

دانشجویان ایرانی در رشته های مختلف موفقیت ها و دستاوردهای زیادی را داشته اند و این باعث شده سالانه دانشجویان هزاران نفر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های معتبر دنیا پذیرفته شوند.


مهاجرت تحصیلی با اپلای من

پژوهش ها نشان می دهد که 1 درصد از کل تولید علم در دنیا را ایرانیان انجام می دهند و در لیست دارنده 5 یا 10 کشور صنایع پتروشیمی، ساخت موشک و صنایع هسته ای قرار دارند.

  • سوالاتی که افراد درذهن دارند این موارد هستند:
  • چه کشور و چه رشته تحصیلی را باید انتخاب کنند؟
  • برای کسب پذیرش در دانشگاه های معتبر باید چه اقداماتی را انجام دهند؟
  • چگونه بورسیه تحصیلی دریافت نمایند تا هزینه هایشان کمتر شود؟
  • اقامت در هر کشوری آنها را با چه مسائلی روبرو می کند؟
  • مدرک آیلتس را چگونه باید دریافت کرد؟
  • مدارک مهاجرت تحصیلی را چطور می توان به دانشگاه مورد نظر فرستاد؟
  • حکم قهرمانی و گواهینامه ها را چگونه می توان معادل سازی کرد؟

و هزاران سوال دیگر که هر یک را باید نسبت به کشور مورد نظر دانست و مهاجرت تحصیلی بی دغدغه و صحیح را داشت.


ادامه تحصیل در آمریکا

مهاجرت تحصیلی

این کشور همواره به دلیل داشتن دانشگاه های ممتاز و عالی رتبه دنیا و همچنین امکانات ویژه ای که در اختیار دانشجویان و مهاجران قرار می دهد، از جایگاه منحصر به فردی برای مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان ایرانی دارد. تقریبا تمامی رشته های تحصیلی در دانشگاه های آمریکا وجود دارد. دوره های کارشناسی 4 سال، دوره ی کارشناسی ارشد 2 ساله و دوره های دکتری 3 الی 5 سال است.


ادامه تحصیل در استرالیا

مهاجرت تحصیلی

این کشور یکی از کشورهای انگلیسی زبان دنیا است که بیش از 200 دانشگاه برتر دنیا را در خود جای داده است. فرصت های شغلی در استرالیا بیشتر از سایر کشورها است. این کشور یکی از گران ترین کشورها برای ادامه تحصیل می باشد. اما چون بلافاصله بعد از فارغ التحصیل شدن می توان شغل مناسب خود را یافت و ویزای تحصیلی را تبدیل به اقامت دائمی نمود طرفداران زیادی را دارد که علاقه مند به مهاجرت تحصیلی در این کشور می باشند.


ادامه تحصیل در انگلستان

مهاجرت تحصیلی

این کشور نیز دانشگاه های برتر و با کیفیت بسیاری را در خود جای داده است و علاقه مندان زیادی برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. اگر قصد دارید مهاجرت به انگلستان را از طریق تحصیل انجام دهید انتخاب خوبی است. می توانید بورسیه تحصیلی در مقاطع بالاتر را گرفته و شغل مناسبی را در انگلستان پیدا کنید.


ادامه تحصیل در آلمان

مهاجرت تحصیلی

آلمان دارای قدرتمند ترین اقتصاد در منطقه اروپا می باشد. مهاجرت از طریق تحصیل انتخاب بسیار خوبی است. با اینکه در دهه های گذشته چندین کشور در اروپا دچار رکود اقتصادی شدند، اما آلمان مثل گذشته با قدرت پیش می رود. این کشور دارای بهترین و ممتازترین دانشگاه های دنیا است و سالانه چندین هزار دانشجوی بین المللی را پذیرش می کند. فرصت های شغلی بسیاری در آلمان منتظر شماست. مهاجرت تحصیلی به آلمان انتخاب مناسبی است.


ادامه تحصیل در کانادا

ادامه تحصیل در کانادا

کاناداکشوری مهاجر پذیر و بسیار ممتاز در موارد زیر ساخت ها و علم است. سیستم آموزشی کشور بسیار عالی است و سالانه ایرانیان بسیاری درخواست پذیرش در دانشگاه های کانادا را می دهند. با اخذ ویزای مهاجرت تحصیلی شما می توانید اقامت دائم را در کشور تهیه کنید. فرصت های شغلی مناسبی در کانادا موجود است و از لحاظ کیفیت زندگی در رتبه بالایی قرار دارد.


ادامه تحصیل در اتریش

ادامه تحصیل در اتریش

ادامه تحصیل در این کشور رایگان است به همین دلیل نیز افرادی بسیاری از سراسر دنیا اقدام به دریافت ویزای تحصیلی این کشور می کنند. اتریش اقتصاد آلمان را سرلوحه کار خود قرار داده و کیفیت زندگی مطلوبی را برای شهروندان ارائه نموده است. قیمت تحصیل در اتریش تقریبا رایگان است و به دلیل جمعیت کم آن دریافت ویزای مهاجرت تحصیلی آسان تر است. باید توجه داشت که زبان اصلی کشور آلمانی است.


ادامه تحصیل در فرانسه

ادامه تحصیل در فرانسه

فرانسه یکی از کشورهایی است که افراد زیادی از سراسر دنیا متقاضی تحصیل در دانشگاه های آن هستند. در این کشور نیز تحصیل به صورت رایگان انجام می شود. دانشگاه های معتبر و با کیفیت عالی فرانسه تقریبا تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی را در خود جای داده اند گرفتن ویزای مهاجرت تحصیلی فرانسه یک انتخاب عالی است.

جهت اطلاع از هزینه تحصیل در فرانسه اینجا کلیککنید.

همچنین جهت اطلاع از تحصیل دوره زبان در فرانسه اینجا کلیک کنید.


ادامه تحصیل در نروژ

ادامه تحصیل در نروژ

این کشور نیز هنوز تحصیل در دانشگاه ها را به صورت رایگان به تمام شهروندان ارائه می دهد. بر خلاف سایر کشورهای اروپایی بیشتر رشته های تدریس شده در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی انجام می شود. از نظر جغرافیایی کشور نروژ در موقعیت سختی قرار دارد به همین علت بیشتر دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه های نروژ مقاطع بالاتر خود را در سایر کشورها از جمله آمریکا، کانادا یا سوئد ادامه می دهند.


ادامه تحصیل در سوئد

ادامه تحصیل در سوئد

کیفیت تحصیل در سوئد بسیار بالا است.  همچنین از لحاظ کیفیت زندگی هم این کشور در رتبه های برتر دنیا قرار دارد. در بین سالهای 2000 تا 2010 ایرانیان بسیاری قادر به مهاجرت به سوئد از طریق ویزای مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری شدند اما از سال 2011 قوانین مهاجر پذیری این کشور تغییر کرد و دیگر افراد به راحتی نتوانستند مهاجرت نمایند. تحصیل رایگان صورت نگرفت و پولی را برای تحصیل از مهاجران دریافت نمودند ولی باز هم به علت وجود فرصت های شغلی و صنایع مهندسی، پزشکی، کامپیوتر این کشور را مقصدی عالی برا مهاجرت تحصیلی نموده است.


ادامه تحصیل در ایتالیا

ادامه تحصیل در ایتالیا

کیفیت تحصیلی بالا و دارا بودن بورسیه های تحصیلی این کشور را به یکی از بهترین مقاصد تحصیلی مهاجرت تبدیل نموده است. رشته های مهندسی، طراحی ، مد وفشن در ایتالیا بسیار پرطرفدار هستند. فرصت های شغلی مناسبی در این کشور موجود است. امکانات عالی و ویژه ای برای دانشجویان در کشور وجود دارد.


ادامه تحصیل در روسیه

ادامه تحصیل در روسیه

گرفتن ویزای این کشور برای ایرانیان بسیار راحت تر از سایر کشور ها است. هر ساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی از ایران به روسیه مهاجرت می کنند. با تسلط داشتن به دو زبان انگلیسی و روسی می توانید در دانشگاه های این کشور تحصیل کنید. این کشور در حوزه علم و تکنولوژی جایگاه خوبی را داراست. مهاجرت تحصیلی در روسیه انتخاب خوبی برای مهاجرت به خارج از کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مهاجرت به تمام کشورها می توانید از مشاوران اپلای من مشاوره بگیرید و بهترین مقصد را برای مهاجرت خود انتخاب نمایید.

جهت اطلاع از هزینه تحصیل در روسیه اینجا کلیک کنید.