سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا

مهاجرت از طریق ثبت شرکت یکی از روش هایی است که ما می توانیم از طریق آن برای اقامت در دیگر کشورها اقدام کنیم. به این منظور باید بدانیم کشورهای اروپایی چه شرایطی برای ثبت شرکت های خارجی در کشورشان دارند تا به راحتی به اقامت و مهاجرت از طریق ثبت شرکت دست یابیم.

برخی کشورهای اروپایی که در این مطلب برای شما بیان می کنیم، هر کدام شرایط اقامتی خاصی از طریق ثبت شرکت دارند. این کشورها عبارتند از: کشور آلمان، اتریش، روسیه، ترکیه، امارات، اکراین، مجارستان، اسلواکی، لهستان، کانادا. هر کدام از این کشورها شرایط خاصی برای اقامت از طریق ثبت شرکت دارند. که ما به هر یک از آنها به صورت کاملا اختصاصی خواهیم پرداخت.

در ادامه این مقاله به موضوع مهاجرت از طریق ثبت شرکت بیشتر خواهیم پرداخت.


کسب اقامت در کشور آلمان از طریق ثبت شرکت

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

کشور آلمان یکی از بزرگترین کشورهای مهاجر پذیر است. در این کشور مهاجران برای اقامت دائم تصمیمی به ثبت شرکت می نمایند. برای این که در این کشور اقدام به ثبت شرکت نمایید باید دارای سرمایه ی اولیه ای باشید. درست است که کشور المان هیچ مبلغ دقیقی درمورد سرمایه گذاری در کشور خود بیان ننموده است اما این به معنای آن نیست که نیازی به سرمایه گذاری نیست.

تقریبا برای اقامت از طریق ثبت شرکت در این کشور مبلغی معادل 1 تا 25 هزار یورو نیاز است. البته این حداقل مبلغی است که باید وجود داشته باشد. از جمله اقداماتی که باید برای ثبت شرکت در کشور آلمان انجام دهید، این است که ابتدا مدارک خود را ترجمه نموده و به تایید سفارت آلمان برسانید. پس از ان مدارک را از طریق گروه مهاجرتی اپلای من به آلمان ارسال نمایید تا شرکتی به نام شما در این کشور به ثبت برسد. پس از ثبت یک حساب بانکی برای شرکت شما افتتاح می شود و شما می توانید با مراجعه به سفارت آلمان در ایران، ویزای 3 ماهه دریافت نماید. بعد از آن به کشور آلمان رفته و مراحل بعدی را طی نمایید.

پس از این که شما در طی 3 سال اقامت در این کشور، به یک شرکت موفق دست یافتید می توانید اقامت دائم و یا اقامت موقت این کشور را بدست آورید. اقامت از طریق ثبت شرکت در آلمان دارای مزایای بسیاری می باشد از قبیل: وضعیت عالی زندگی در این کشور، عدم الزام به استخدام کارمند، داشتن حقوقی دقیقا مشابه با اتباع همان کشور، عدم نیاز به داشتن مدرک زبان، و موارد دیگر.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد کشور آلمان اینجا کلیک کنید.


مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اتریش

اتریش یکی دیگر از کشور هایی می باشد که مهاجرین به دلیل داشتن موقعیت مناسب آن دوست دارند در این کشور به سرمایه گذاری بپردازند. با سرمایه گذاری در این کشور نه تنها می توانید به یک شرکت ایرانی با برندی خارجی دست یابید، بلکه می توانید از اقامت در این کشور نیز بهره مند شوید، و به وام های کم بهره و عالی نیز دست یابید.

شرکت هایی که در این کشور به ثبت می رسند معمولا شرکتهایی با مسئولیت محدود، شرکتهای سهامی خاص، شرکت با تشکیلات باز و… می باشد. شرکت هایی که در کشور اتریش به ثبت می رسند به  ویژه شرکتهایی با مسئولیت محدود و سهامی خاص مشمول مالیات می شوند. مالیات این شرکت ها با نرخ 25 درصد محاسبه می گردد.

نرخ مالیات در این کشور از سال 2005 به بعد از 34 درصد به 25 درصد رسید. از این رو علاقه مندان بسیاری به اقامت از طریق ثبت شرکت در این کشور مبادرت ورزیدند. شما با ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور به مزایای بسیاری دست می یابید. از جمله ی این مزایا می توانیم به استفاده از برند اروپایی، دسترسی به تمام سرزمین های اروپایی شینگن، امکان درخواست پاسپورت 5 ساله برای اقامت دائم، اخذ آسان ویزا برای تمامی کشورهای دنیا و… اشاره نماییم.

برای هر گونه اطلاعات بیشتر برای اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اتریش می توانید به گروه مهاجرتی اپلای من مراجعه نمایید تا با مجرب ترین تیم تخصصی به شما در این زمینه کمک شایانی نمایند.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد کشور اتریش اینجا کلیک کنید.


مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کشور روسیه

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

کشور روسیه یکی از کشورهایی می باشد که به کشور عزیزمان ایران نزدیک است از این رو می تواند برای هموطنان ما جذابیت خاصی داشته باشد که در این کشور سرمایه گذاری نمایند. با این کار می توانند به کسب اقامت از طریق ثبت شرکت در این کشور عربی دست یابند.

برای این که در روسیه به ثبت شرکت اقدام نمایید باید مبلغی معادل 10 هزار روبل سرمایه اولیه همراه خود داشته باشید. پس از ثبت شرکت می تواند از 1 تا 50 نفر سرمایه گذار را در این شرکت استخدام نمایید. تقریبا زمانی که برای ثبت شرکت در این کشور باید صرف نمایید، زمانی معادل دو هفته تا یک ماه می باشد.

در کشور روسیه برای ثبت شرکت، بسته به نوع شرکت سرمایه ی اولیه متغیر خواهد بود از این رو باید بدانید قصد ثبت چه شرکتی را دارید و مناسب با آن سرمایه ی اولیه ی خودتان را تهیه نمایید.

اقامت از طریق ثبت شرکت در روسیه روشی مطمئن برای سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور می باشد. شرکت های کشور روسیه با سه سیستم مالیاتی روبرو هستند. این سه سیستم عبارتند از سیستم آسان، سیستم آسان 15 درصدی و سیستم قدیمی. هر کدام از این سیستم ها روش مالیات گیری متفاوتی از شرکت ها دارند.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد کشور روسیه اینجا کلیک کنید.


اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که سرمایه داران و ثروتمندان ایرانی با ثبت شرکت در این کشور به منبع درآمد بالایی دست یافته اند. زیرا این کشور می تواند به عنوان پلی برای تعامل و تجارت با سایر کشورهای دنیا باشد. از آنجایی که کشور ترکیه به کشور ایران نزدیک است، این مسئله باعث شده تا مراحل ثبت شرکت در این کشور هم کم هزینه تر باشد و هم سریع تر انجام شود.

اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه یکی از بهترین روشهای مهاجرتی برای ثروتمندان کشورمان می باشد. با ثبت شرکت در این کشور می توانید به مزایای بیشماری دست یابید. از جمله ی این مزایا اقامت در ترکیه به مدت 5 سال موقتی و پس از آن به صورت دائم، گشایش LC و کسب اعتباری بدون درگیر شدن با تحریم ها، قابلیت نقل و انتقال از تمام بانک های ترکیه به بانک های کشورمان و دیگر مزایای عالی.

در کشور ترکیه نیز همچون کشور های دیگر بسته به نوع شرکتی که ثبت می شود نیاز به سرمایه ی اول است. در این شرکت ها شما می توانید چندی نفر را نیز به عنوان شریک ثبت نمایید و وارد عرصه ی تجارت نمایید. با استخدام شرکای تجاری به آنها نیز این امکان را می دهید تا به اقامت از طریق سرمایه گذاری دست یابند.

شما  می توانید در این کشور در زمینه های صنعتی، ساختمانی، تولیدی و … سرمایه گذاری نموده و به ثبت شرکت های مختلف اقدام فرمایید. به راحتی کارگر و کارمند استخدام نمایید و از معافیت بیمه ای و مالیاتی برخوردار شوید.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد کشور ترکیه اینجا کلیک کنید.


مزایای ثبت شرکت در کشور امارات

برای کسب اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات می توانید به راحتی با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور به اقامت دست یابید. این کشور به دلیل دارا بودن استاندارد های چشمگیر اقتصادی و موقعیت خوبی که دارد همواره مورد توجه ی سرمایه گذاران بوده است. از این رو می تواند محل مناسبی برای ثبت شرکت و کسب درامد بالا باشد.

مزایای ثبت شرکت در دبی اقامت دائم ان برای سهامداران و شرکا، اعطای وام کم بهره، اقدام به فعالیت اقتصادی بدون مالیات و موارد دیگر را می توانیم بیان کنیم. برای این که در کشور دبی ثبت شرکت نمایید هیچ محدودیت سرمایه ای ندارید و حتی قادر هستید با 1 دلار در این کشور به کسب و کار بپردازید.


اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اوکراین

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

اوکراین یکی از سودمندترین مناطق شرق اروپا می باشد از این رو با اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت می توانید به منبع درآمد و سود بالایی دست یابید. این کشور با دریای سیاه هم مرز است از این رو می تواند یک منطقه عالی برای سرمایه گذاری باشد. برای کسب اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اوکراین می توانید به کارشناسان مجرب ما در گروه مهاجرتی اپلای من مراجعه نمایید و با کسب اطلاعات دقیق به ثبت شرکت در این کشور مبادرت ورزید.

برای این که در این کشور به ثبت شرکت بپردازید بسته به نوع شرکتی که به ثبت می رسانید اگر تجارتی باشد و یا صنعتی سرمایه ای معادل 10 برابر سرانه ی درآمد ناخالص در این کشور را باید بپردازید. این کشور تقریبا 30 درصد از خاک های جهان را در اختیار دارد و می تواند به کشاورزی بپردازد از این رو منطقه ی مناسبی برای ثبت شرکت هایی در زمینه ی کشاورزی می باشد.


کشور مجارستان و کسب اقامت از طریق ثبت شرکت

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

در این کشور با ثبت شرکت و سرمایه گذاری می توانید از پرداخت مالیات کمی برخوردار شوید. از طرف دیگر می توانید در کشورهای شینگن به صورت آزادانه به رفت و آمد بپردازید و یا به اقامت در این کشور از این طریق دست یابید.

اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور مجارستان برای شما مزایایی به بار می اورد. از جمله ی این مزایا می توانیم به مالکیت 100 درصدی شرکت، امکان درخواست پاسپورت 5 ساله، 10 درصد مالیات بر درآمد شرکت، هزینه های کم اداره ی شرکت و دیگر موارد اشاره نماییم.

برای این که در این کشور به سرمایه گذاری بپردازید و یا شرکتی ثبت نمایید باید مبلغی معادل 30 هزار یورو در این کشور سرمایه اولیه داشته باشید. البته برخی نیز با 125 هزار یورو می توانند در این کشور اقدام به سرمایه گذاری نمایند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با گروه مهاجرتی اپلای من مشورت نموده و شرایط ثبت شرکت در این کشور را با جزئیات کامل دریافت نمایید.


 اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اسلواکی

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

اسلواکی یکی دیگر از کشورهای مناسب در زمینه ی سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت می باشد. با ثبت شرکت در این کشور به مزایای بسیاری دست می یابید  از اقامت گرفته تا افتتاح حساب بانکی بین المللی. اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اسلواکی نیز همچون دیگر کشور ها با صرف کمترین زمان و پایین ترین هزینه ها ممکن است.

از این رو می توانید به راحتی با کمترین هزینه ی ممکن به ثبت شرکت در این کشور اقدام نمایید. اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت به راحتی می تواند این امکان را به شما بدهد که منبع درآمد خوب با سودی عالی داشته باشید.

در کشور اسلواکی بسته به نوع شرکتی که ثبت می نمایید باید هزینه نمایید. این که شرکت با مسئولیت محدود است یا شرکت تضامنی و سهامی عام یا خاص، می تواند در سرمایه ی اولیه ای که برای ثبت شرکت به آن احتیاج دارید تفاوتی قائل شود. پس قبل از این که اقدام به ثبت شرکت در این کشور نمایید باید از میزان سرمایه ی اولیه برای ثبت اطلاع داشته باشید.


کسب اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور لهستان

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

دولت لهستان نیز همچون دیگر کشورهای خارجی این امکان را برای افراد قائل شده است که با ثبت شرکت در این کشور به اقامت دائم آن دست یابند. شرکت های با مسئولیت محدود که در این کشور به ثبت میرسند تقریبا مبلغی معادل 5000 زلوتی برای تاسیس لازم دارند. یعنی سرمایه ی اولیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لهستان باید مبلغی معادل این مبلغ باشد.

البته شرکت های دیگر بسته به نوع شرکت به سرمایه اولیه ی متفاوتی نیاز دارند. در این کشور مالیاتی که به شرکت ها تعلق می گیرد تقریبا مناسب است، از این رو می توانید به راحتی به سرمایه ای پر سود در این کشور اقدام نمایید.

اگر به دنبال اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور لهستان هستید می توانید با مراجعه به گروه مهاجرتی اپلای من از تمام شرایط آن کسب اطلاع نمایید.


اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور کانادا

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

کانادا یکی دیگر از کشورهای ثروتمندی است که می تواند محل مناسبی برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری باشد. از این رو بهتر است در مورد شرایط آن اطلاعات لازم را کسب نموده و ثبت شرکت در کانادا اقدام نمایید.

شما برای این که در کشور کانادا اقدام به ثبت شرکت نمایید باید مجوز تجارت دریافت نمایید. این مجوز توسط اداره فدرال کانادا به متقاضیان ثبت شرکت اعطا می شود. بسته به نوع شرکتی که می خواهید اقدام به ثبت ان نمایید، باید سرمایه ی اولیه را تامین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت شرکت در خارج از کشور به موسسه اپلای من مراجعه نمایید.


برای مطالعه بیشتر.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ.

اقامت و مهاجرت کاری.

ویزای سرمایه گذاری کانادا.

بررسی راه های اخذ اقامت اروپا.

برنامه نیروی متخصص ساسکاچوان کانادا.